Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@bitsenbytes-webshop.nl. Doe dit, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk.

Geef een klacht altijd schriftelijk aan ons door. Na het indienen van een klacht zult u uiterlijk binnen 7 dagen antwoord van ons ontvangen. Mocht het zo zijn dat wij meer tijd nodig hebben om u van een inhoudelijk antwoord te voorzien, dan laten wij u binnen 7 dagen weten wanneer u alsnog een antwoord kunt verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.