Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Aanspraak maken op garantie

In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie.

  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Product verkeerd geleverd door Bits & Bytes Webshop

Zodra een product binnenkomt voor een garantieaanvraag zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks) kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en/of de reparatie van het product. Mocht dit het geval zijn nemen wij altijd eerst contact met u op om dit te bespreken.

Vragen over Service en Garantie?

Heeft u een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere vraag? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Email: klantenservice@bitsenbytes-webshop.nl
Tel: (+31) 045 7850676